Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έχει ιδιαίτερη αγάπη στα μοντέλα της Mercedes. Η συλλογή του διαθέτει σπάνια μοντέλα τα οποία δεν τα έχει μόνο για να τα κοιτάζει αλλά και να τα κυκλοφορεί. Ουκ ολίγες φορές ανεβάζει φωτογραφίες με αυτά στο social media προκαλώντας των θαυμασμό των Petrolheads.
Ωστόσο δεν είναι λίγες οι φορές, που τα πανάκριβα αυτοκίνητα της συλλογής του προέδρου της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού βγάζουν προβλήματα, όπως άλλωστε συμβαίνει με κάθε αυτοκίνητο. Το παράδοξο όμως είναι πως οι ζημιές και τα προβλήματα δεν μπορούν να επισκευαστούν ή να διορθωθούν στην Ελλάδα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να τα στέλνει στη Γερμανία προκειμένου να βρει λύση και συγκεκριμένα στο τμήμα VVIP τμήμα της μάρκας που ειδικεύεται σε πολύ ιδιαίτερα οχήματα και εξυπηρετεί σημαντικούς πελάτες.
Πριν από δύο μήνες ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έστειλε στην Γερμανία την Mercedes SL 65 AMG Black Series και την AMG GT Black Series. Και τα δύο είχαν πρόβλημα με τις τσιμούχες στα παράθυρα καθώς ο ήχος που περνά εντός της καμπίνας είναι ανυπόφορος.
Η ανάρτηση του DPG στο Instagram
Την Τετάρτη βράδυ με κλειστή ειδική νταλίκα μεταφορών, τα δύο αυτοκίνητα επέστρεψαν στην Ελλάδα και παραδόθηκαν στον ιδιοκτήτη τους. Ο ίδιος με έκπληξη διαπίστωσε πως δεν είχε γίνει σωστή επισκευή με αποτέλεσμα να προχωρήσει σε ανάρτηση στο Instagram διαμαρτυρόμενος έντονα για την απαράδεκτη αντιμετώπιση…
«Αγαπητή Mercedes. Είμαι πελάτης σας ο οποίος έχει όλα τα μοντέλα τα οποία παράχθησαν μετά το 2000. Η τελευταία μου αγορά ήταν μία AMG GT Black Series αξίας 700.000 ευρώ η οποία από την πρώτη μέρα είναι προβληματική (όπως όλα τα σπορ αυτοκίνητά σας), καθώς η πόρτα και το παράθυρο δεν σφραγίζουν με αποτέλεσμα να υπάρχει ένας πολύ ενοχλητικός θόρυβος που δεν επιτρέπει, να ηρεμήσεις, να μιλήσεις ή να ακούσεις μουσική.
Η επίσημη αντιπροσωπεία της Mercedes στην Ελλάδα με έχει ενημερώσει ότι είναι κάτι για το οποίο δεν φέρει ευθύνη και γι αυτό αποφάσισα να στείλω τα παραπάνω καινούργια οχήματα στο VVIP τμήμα στη Γερμανία μαζί με το SL 65 Black Series που έχει το ίδιο ακριβώς πρόβλημα.
Τα αυτοκίνητα ήταν εκεί για δύο μήνες και όταν τα παρέλαβα και πάλι διαπίστωσα ότι δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα. Η επικοινωνία και η προσπάθεια από την πλευρά δεν έφερε κανένα αποτέλεσμα. Έχω στείλει πάρα πολλά παράπονα στα κεντρικά σας και δεν έχω λάβει καμία απάντηση.
Δεν έχω άλλη επιλογή από το να συνεχίσω να ποστάρω κάθε μέρα μέχρι να μου βρείτε μία λύση».