Το πρώτο σούπερ μάρκετ που ρίχνει τις τιμές έως 50% σε πάνω από 160 προϊόντα

Η ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ συνεχίζει να είναι ένα από τα κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά νοικοκυριά.

Παρά τις νομοθετικές και άλλες παρεμβάσεις της κυβέρνησης, η ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ παραμένει ένα από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά νοικοκυριά.

Τα καρτέλ στο χώρο του εμπορίου, φαίνεται πως έχουν μείνει άθικτα παρόλες τις κινήσεις στις οποίες έχει προβεί η κυβέρνηση το τελευταίο διάστημα, και ομολογουμένως το ζήτημα της ακρίβειας είναι αυτό που προκάλεσε τις μεγαλύτερες ζημιές στο κυβερνητικό κόμμα στις ευρωεκλογές του Ιουνίου.

Φαίνεται όμως πως υπάρχει κινητικότητα στον τομέα του λιανικού εμπορίου, καθώς οι αλυσίδες δείχνουν να αντιλαμβάνονται ότι ενώ είναι ένα σημαντικό κομμάτι του προβλήματος της ακρίβειας, μπορούν να παίξουν και έναν σημαντικό ρόλο στη λύση, ή τουλάχιστον στην ανακούφιση, αυτού το προβλήματος για τα ελληνικά νοικοκυριά.

Ποιο Σούπερ μάρκετ ρίχνει τις τιμές έως και 50%

Σε ανακοίνωσή του, το σούπερ μάρκετ Lidl αναφέρει πως εν μέσω ακρίβειας μειώνει τις τιμές έως και 50% σε 160 προϊόντα βασικής ανάγκης.

«Η Lidl Ελλάς, σε μια εποχή που οι ανάγκες και οι απαιτήσεις της καθημερινότητας συνεχώς αλλάζουν, επιβαρύνοντας αισθητά κάθε νοικοκυριό, στέκεται στο πλευρό όλων των καταναλωτών με σημαντικές μειώσεις τιμών που φτάνουν έως και -50% σε πάνω από 160 προϊόντα βασικής ανάγκης», αναφέρει η ανακοίνωση.

«Οι μειώσεις τιμών αφορούν τόσο κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας όσο και επώνυμους, με στόχο την κάλυψη βασικών αναγκών κάθε οικογένειας από μια πληθώρα προϊόντων σταθερής γκάμας αλλά και κωδικών ψυγείου, κατάψυξης και φρέσκου κρέατος», σημειώνει.

 


Δημοσιεύτηκε

σε

από

Ετικέτες: