Site icon Είμαστε Str8 τι να κάνουμε!

Ευχάριστη είδηση: Πάροχος επέστρεψε σε καταναλωτή τη ρήτρα αναπροσαρμογής!

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ, στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ στην οδό Χαλκοκονδύλη, την Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021. Απεργούν σήμερα οι εργαζόμενοι στη ΔΕΗ ενάντια στην παραπέρα ιδιωτικοποίησή της, μέσω της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου, ενώ διεκδικούν μείωση της τιμής του ρεύματος, κατάργηση των χαρατσιών, αυξήσεις στους μισθούς κ.ά. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ

Άγγιζε τα 1.000 ευρώ και μηδενίστηκε!

Οι φουσκωμένοι λογαριασμοί στο ρεύμα έχουν γίνει ο καθημερινός βραχνάς για τους πολίτες, με τους περισσότερους να μην μπορούν να πληρώσουν το ηλεκτρικό τους και να βρίσκονται κοντά στον κίνδυνο μίας ενδεχόμενης διακοπής!

Ωστόσο, μία τελευταία εξέλιξη ήρθε να δώσει μία ελπίδα στους καταναλωτές. Πάροχος ρεύματος επέστρεψε σε καταναλωτή τη ρήτρα αναπροσαρμογής ύψους 1.000 ευρώ. «Ένα ευχάριστο νέο για όσους δυσκολεύονται να πληρώσουν τους «φουσκωμένους» – λόγω της ρήτρας αναπροσαρμογής – λογαριασμούς του ρεύματος», ανακοίνωσε η δικηγόρος Αριάδνη Νούκα.

Μιλώντας σε πρωινή εκπομπή, η δικηγόρος ανέφερε πως μετά από αντιρρήσεις που υποβλήθηκαν από πελάτη της, ένας πάροχος ρεύματος «μηδένισε» τη ρήτρα αναπροσαρμογής η οποία άγγιζε τα 1.000 ευρώ. «Η ρήτρα αναπροσαρμογής ήταν 987,12 ευρώ. Κάναμε τις αντιρρήσεις και επιστράφηκε το ποσό. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ εντυπωσιάστηκα», ανέφερε η δικηγόρος διευκρινίζοντας ότι η διαδικασία έγινε εξώδικα. Μάλιστα, στην απάντησή του ο πάροχος ζητούσε και συγγνώμη για την ταλαιπωρία.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε η κ. Νούκα, σε 2 άλλες περιπτώσεις πάροχοι είχαν προβεί σε αφαίρεση της ρήτρας, όμως είναι η πρώτη φορά που πάροχος επιστρέφει χρήματα για ρήτρα αναπροσαρμογής.

Exit mobile version