Λένε πως μία φωτογραφία ισούται με 1.000 λέξεις και αυτό δεν απέχει από την πραγματικότητα.
Ο πελάτης που βρέθηκε πρόσφατα στους χώρους καταστήματος πασίγνωστης «αλυσίδας» στην Πάτρα, καταγγέλλει μέσω της εφημερίδας «Πολιτεία» ένα γεγονός με το οποίο αναδεικνύεται η σκληρή πραγματικότητα των συνθηκών εργασίας νέων ανθρώπων,που φαίνεται πως υποχρεώνονται να κάνουν πράγματα τα οποία δεν συνάδουν με τους κανόνες της εργασιακής αξιοπρέπειας.
- Μάλιστα η συγκεκριμένη εταιρεία που καταγράφει υψηλούς τζίρους στην αγορά, δεν έχει ανάγκη να προχωρά σε τέτοιες κινήσεις προκειμένου να αποφύγει μικρά κόστη τα οποία δεν πρόκειται να… την «βουλιάξουν».
Οι εργαζόμενοι που φαίνονται στις φωτογραφίες τις οποίες τράβηξε ο πελάτης τη στιγμή που ήταν στο κατάστημα, υποχρεώνονται όχι μόνο να καθαρίζουν τα πατώματα του καταστήματος, αλλά και σε εργασία επισκευής του λόγω φθορών.
- Εργασία δηλαδή που θα πρέπει να εκτελεστεί από εξειδικευμένο συνεργείο που διαθέτει τεχνογνωσία και ειδικά μηχανήματα έτσι ώστε να αποκατασταθούν επαγγελματικά οι φθορές του δαπέδου ως βασική προϋπόθεση και για την ασφάλεια των πελατών.
Φαίνεται λοιπόν πως οι υπεύθυνοι του συγκεκριμένου καταστήματος επέλεξαν μία πιο «εύκολη» για αυτούς λύση. Αντί να χρεωθούν με έξτρα έξοδα και να αποκαταστήσουν όπως πρέπει τις φθορές, υποχρέωσαν τους εργαζόμενους να κάνουν την ίδια εργασία χωρίς κόστος για την επιχείρηση.