Πάλι τα ίδια: Τα προϊόντα των σούπερ μάρκετ που θα αυξηθούν ξανά τις επόμενες μέρες

Ακρίβεια: Έρχεται νέος γύρος ανατιμήσεων στα τρόφιμα

Η αγορά προϊόντων από τα σούπερ μάρκετ έχει εξελιχθεί σε δύσκολη εξίσωση εξαιτίας των συνεχών αυξήσεων στις τιμές. Οι καταναλωτές έχουν απαυδήσει με τις τελικές τιμές στο ράφι ενώ στο στόχαστρο έχουν μπει οι επιχειρήσεις τροφίμων για αισχροκέρδεια.

Η τελική τιμή στο ράφι επηρεάζεται από σειρά παραγόντων και πλέον φαίνεται πως τα νέα είναι δυσοίωνα αφού αυξήσεις θα υπάρξουν και στο αρχικό κόστος παραγωγής.

Συγκεκριμένα, οι μεγαλύτερες πολυεθνικές τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης ανήγγειλαν ότι θα συνεχίσουν να επιβάλλουν ανατιμήσεις ενσωματώνοντας την αύξηση του κόστους τους προκειμένου να διασώσουν την κερδοφορία τους.

H Nestle, ο μεγαλύτερος όμιλος τροφίμων στον κόσμο ανήγγειλε διά του διευθύνοντος συμβούλου της Μαρκ Σνάιντερ ότι οι τιμές στα βασικά της προϊόντα θα αυξηθούν περαιτέρω φέτος. Πρόκειται για 2.000 μάρκες της εταιρείας οι οποίες αφορούν μεταξύ άλλων κατεψυγμένα τρόφιμα, είδη ζαχαροπλαστικής και βρεφικά γάλατα.

Επίσης η Unilever, η Coca-Cola, η ζυθοποιία Heineken, η Colgate – Palmolive και η Procter & Gamble (PG), έχουν ήδη αναγγείλει περαιτέρω αυξήσεις τιμών προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα αυξημένα κόστη. Η Unilever παρασκευάζει τη μαγιονέζα Hellmans, τους κύβους Knorr και τα παγωτά Ben & Jerry’s και αναμένεται να υπάρξουν ανατιμήσεις ιδιαιτέρως στα παγωτά.

Ακρίβεια: Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας πρώτα στην προτίμηση των καταναλωτών

Ωστόσο οι αυξήσεις στις τιμές έχουν φέρει και μείωση των πωλήσεων στα προϊόντα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η κατακόρυφη μείωση πωλήσεων στον καφέ arabica και τα γαλακτοκομικά. Μόνοι κερδισμένοι είναι οι μεγάλοι λιανοπωλητές με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που είδαν αυξήσεις στις πωλήσεις.

i-diakopes.gr

Νέο τραγούδι από το συγκρότημα CAMERES

Δημοσιεύτηκε

σε

από

Ετικέτες: