Site icon Είμαστε Str8 τι να κάνουμε!

«Σεiσμoς» στην αγορά με μεγάλο σούπερ μάρκετ: Έκλεβε τους πελάτες, ομολόγησε κόλπο που έκανε με τις τıμές

Κορυφαίο στέλεχος αλυσίδας σούπερ μάρκετ είχε τα κότσια να παραδεχτεί ότι εξαπατούν τους πελάτες τους, εκμεταλλευόμενοι σημεία των καιρών.

Σε αντίθεση με τη γενική στάση της αγοράς, ένα κορυφαίο στέλεχος της αμερικανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Kroger παραδέχτηκε ότι η εταιρεία αύξησε τις τιμές σε ορισμένα προϊόντα πέρα από τα επίπεδα του πληθωρισμού.

Ο Άντι Γκροφ, Ανώτερος Διευθυντής Τιμολόγησης της Kroger, αποκάλυψε κατά τη διάρκεια ακρόασης για τη νομοθεσία κατά των μονοπωλίων ότι τα αβγά και το γάλα, μεταξύ άλλων προϊόντων, είδαν σημαντική αύξηση στις τιμές τους, υπερβαίνοντας την αύξηση του πληθωρισμού.

«Αυτό δεν είναι καθόλου περίεργο», δήλωσε στο Newsweek ο Ντρου Πάουερς, ιδρυτής του Powers Financial Group. «Οι εταιρείες σε πολλούς κλάδους έχουν καταγράψει κέρδη ρεκόρ από την κρίση του κορωνοϊού, ενώ οι καταναλωτές αντιμετώπισαν τον υψηλότερο πληθωρισμό στην πρόσφατη ιστορία.

Τα μαθηματικά μπορούν μόνο να υποδείξουν ότι οι εταιρείες αυξάνουν τις τιμές πάνω από το γενικό επίπεδο του πληθωρισμού. Όπως λέει η παλιά παροιμία, ποτέ μην αφήνεις μια καλή κρίση να πάει χαμένη».

Η αύξηση τιμών μέσα από τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ
Η κατάθεση του Άντι Γκροφ έγινε κατά τη διάρκεια μιας δικαστικής ακρόασης για την αγωγή της FTC κατά της Kroger. Η ακρόαση εστιάζει στην εξαγορά της Albertsons από την Kroger, τον κορυφαίο ανταγωνιστή της.

Ο Άντι Γκροφ δήλωσε ότι η Kroger έχει σκοπό να «περάσει τον πληθωρισμό στους καταναλωτές». Ένα εσωτερικό email αποκάλυψε ότι η τιμή των αβγών και του γάλακτος υπερέβαινε συνήθως την απαιτούμενη αύξηση λόγω πληθωρισμού, για να διατηρήσει κέρδη η αλυσίδα.

«Στο γάλα και τα αβγά, ο πληθωρισμός λιανικής ήταν σημαντικά υψηλότερος από τον πληθωρισμό του κόστους», είπε ο Γκροφ στο εσωτερικό email προς άλλα στελέχη της Kroger.

Εκπρόσωπος της Kroger είπε στο Bloomberg ότι το σχόλιο του Γκροφ «δεν αντικατοπτρίζει το επιχειρηματικό μοντέλο δεκαετιών της Kroger να μειώνει τις τιμές για τους πελάτες μειώνοντας τα περιθώρια κέρδους της».

Δε συμφωνούν όλοι ότι το εσωτερικό email που αποκαλύφθηκε αντικατοπτρίζει τις πολιτικές τιμολόγησης της Kroger ή γενικότερα του κλάδου των παντοπωλείων.

Exit mobile version