Ο Elon Musk αποκάλυψε ότι το λογότυπο του Twitter πρόκειται να αλλάξει, καθώς η πασίγνωστη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα μετονομαστεί απλά σε ‘X’.
Έτσι και έγινε, λοιπόν, αν κάποιος μπει αυτή τη στιγμή στο Twitter.com από το desktop του (ίσως χρειαστεί log-in και log-out) θα αντικρίσει ότι…πέταξε το πουλάκι και πλέον στη θέση του υπάρχει το γράμμα X. Παράλληλα και διάφοροι επίσημοι λογαριασμοί, όπως οι @verified, @TwitterWrite, @Subscriptions, @TwitterBlue και @TwitterCreators έχουν υιοθετήσει το νέο branding, όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω.
UPDATE: Other Twitter official accounts have begun rebranding to X too. The new usernames are simply the account topic – “Write”, “Creators”, etc.@verified @TwitterWrite @Subscriptions @TwitterBlue @TwitterCreators https://t.co/czvKlunP3i pic.twitter.com/bXBzm50HzJ
— T(w)itter Daily News (@TitterDaily) July 24, 2023
Είναι εξαιρετικά σπάνιο πράγμα – στη ζωή ή στις επιχειρήσεις – να έχεις μια δεύτερη ευκαιρία να κάνεις άλλη μια μεγάλη εντύπωση. Το Twitter έκανε μια τεράστια εντύπωση και άλλαξε τον τρόπο που επικοινωνούμε. Τώρα, το X θα προχωρήσει ακόμη περισσότερο, μεταμορφώνοντας την ‘παγκόσμια πλατεία’.
It’s an exceptionally rare thing – in life or in business – that you get a second chance to make another big impression. Twitter made one massive impression and changed the way we communicate. Now, X will go further, transforming the global town square.
— Linda Yaccarino (@lindayacc) July 23, 2023
For years, fans and critics alike have pushed Twitter to dream bigger, to innovate faster, and to fulfill our great potential. X will do that and more. We’ve already started to see X take shape over the past 8 months through our rapid feature launches, but we’re just getting…
— Linda Yaccarino (@lindayacc) July 23, 2023
Our headquarters tonight pic.twitter.com/GO6yY8R7fO
— Elon Musk (@elonmusk) July 24, 2023
Για την ιστορία, πηγή έμπνευσης για το όλο εγχείρημα του επικεφαλής των SpaceX και Tesla φαίνεται πως είναι το κινεζικό WeChat της Tencent, το οποίο είχε ξεκινήσει ως εφαρμογή μηνυμάτων, αλλά εξελίχθηκε σε έναν κανονικό ‘mini-internet’.
Συγκεκριμένα, εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες από την Κίνα χρησιμοποιούν σε καθημερινά βάση το WeChat όχι μόνο ως μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και ως εφαρμογή που μπορούν να κάνουν κράτηση σε κάποιο κατάστημα, να καλέσουν ταξί ή να παραγγείλουν φαγητό. Αυτό γίνεται μέσα από μια σειρά mini εφαρμογών που είναι απευθείας συνδεδεμένες στο κεντρικό interface του WeChat.
Παράλληλα, το WeChat είναι κολοσσός και στο κομμάτι των πληρωμών και των συναλλαγών. Είναι η δημοφιλέστερη εφαρμογή στην Κίνα όσον αφορά το fintech, επιτρέποντας στους χρήστες να στείλουν ο ένας χρήματα στον άλλο, να πληρώσουν για αγαθά ή υπηρεσίες, ακόμη και να δανειστούν ποσά.
Το WeChat έχει εξελιχθεί σε κανονικό super-app, μιας και έχει και ενότητες ειδήσεων και ψυχαγωγίας, ξεφεύγοντας από τα όρια του social media και συνδυάζοντας οτιδήποτε σχεδόν μπορεί να θέλει κάποιος να κάνει ψηφιακά.
Όπως φαίνεται και το μέλλον του Twitter επιφυλάσσει κάποια αντίστοιχη εξέλιξη.