Site icon Είμαστε Str8 τι να κάνουμε!

Τα παπούτσια Kobe επιστρέφουν – Μετά τον θάνατό του είχε ακολουθήσει φρενίτιδα

Λίγο καιρό μετά το τραγικό δυστύχημα με το ελικόπτερο και την απώλεια του Κόμπι Μπράιαντ, της κόρης του Τζίτζι και των υπολοίπων επιβατών το 2020 στην περιοχή Καλαμπάσας της Νότιας Καλιφόρνια, η Nike αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή των αθλητικών υποδημάτων και των περισσότερων επώνυμων ειδών με το σήμα Kobe.

Τα αθλητικά υποδήματα με την επωνυμία Kobe ακολούθησαν μια πρωτοφανή άνοδο στη ζήτησή τους και σε λίγο καιρό έγινε αδύνατη η αγορά τους σε μία αξιοπρεπή τιμή!

Σε πολλές περιπτώσεις η τιμή διπλασιάστηκε και τριπλασιάστηκε για ένα ζευγάρι από τη σειρά Kobe.

Το Μάρτιο του 2022 η σύζυγος του αδικοχαμένου Κόμπι Μπράιαντ Βανέσα, ανακοίνωσε πως η οικογένεια συμφώνησε με τη Nike στην επέκταση του συμβολαίου που δέσμευε τις δυο πλευρές με την προοπτική να εμφανιστούν το επόμενο διάστημα ξανά στα ράφια των καταστημάτων τα εμβληματικά παπούτσια, αλλά και κάθε επώνυμο είδος της σειράς.

Η είδηση για την επιστροφή της σειράς του Black Mamba έχει ενθουσιάσει τους θαυμαστές του σε όλο τον κόσμο. Η Nike ουσιαστικά ανακοίνωσε ότι επαναφέρει το εμπορικό σήμα Kobe στην παραγωγή και μέρος των εσόδων θα πάει στην οικογένεια του αδικοχαμένου αθλητή.

Η Nike με τον τρόπο αυτό θα συνεχίσει να προσφέρει στον κόσμο ένα κομμάτι της κληρονομιάς του Kobe, με τη σύμφωνη γνώμη της συζύγου του Βανέσας, αλλά και των τριών κοριτσιών του.

Η αναβίωση του brand Kobe και όλων των αθλητικών ειδών που παρασύρει, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για την εταιρεία και μια ιερή υποχρέωση σ’ έναν από τους μεγαλύτερους καλαθοσφαιριστές όλων των εποχών. Εναν αθλητή που η επίδραση του στο μπάσκετ ήταν μεγαλειώδης σε κάθε γωνιά του πλανήτη.

Το λανσάρισμα του καινούργιου παπουτσιού υπολογίζεται για τις 24 Αυγούστου, που είναι και η «Kobe Day».

Η συγκεκριμένη ημέρα έχει επιλεγεί επειδή οι δύο αριθμοί (το 24 και το 8) ήταν αυτοί που φορούσε όταν έπαιζε σε όλη του την καριέρα με τους Los Angeles Lakers.

Οπότε μία ημέρα νωρίτερα θα γίνει η παρουσίαση, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Nike, John Donahoe. Στην κορυφαία αθλητική εταιρεία αντιλήφθηκαν ότι το συγκεκριμένο brand είναι ένα από τα πιο εμβληματικά στην ιστορία των αθλητικών ειδών και έχει τη δυνατότητα να φτάσει σε επίπεδο πώλησης την Jordan Brand.

Exit mobile version