Site icon Είμαστε Str8 τι να κάνουμε!

McDonald’s : Αλλάζουν όνομα για να μην συνδέονται με τον πόλεμο της Ρωσίας

Η μεγάλη και παγκοσμίως διαδεδομένη επιχείρηση McDonald’s αλλάζει όνομα. Αυτό συμβαίνει λόγω του πολέμου μεταξύ Ρωσίας Ουκρανίας. Ο νέος ιδιοκτήτης υιοθέτησε ως επωνυμία το «Mak.by» ανάμεσα σε περίπου 1.500 προτάσεις από πελάτες και προσωπικό. Δεν ήθελε να συνδέεται το κατάστημά του με τη Ρωσία, οπότε προχώρησε στην αλλαγή.

Η μετονομασία των McDonald’s

Μετά την αποχώρηση της αμερικανικής αλυσίδας ταχυφαγείων McDonald’s, η εταιρεία που ανέλαβε τα εστιατόρια στη Λευκορωσία ανακοίνωσε τη μετονομασία τους σε «Mak.by», προκειμένου να υπάρχει σαφής διαχωρισμός από τα αντίστοιχα στη γειτονική Ρωσία.

Μέχρι πρότινος, είχε αποφασιστεί τα πρώην McDonald’s στη Λευκορωσία να μετονομαστούν σε «Vkusno & tochka», όπως έχει ήδη γίνει στη Ρωσία. Ωστόσο, σύμφωνα με το Reuters, για άγνωστο λόγο υπήρξε αλλαγή πλάνων.

Τον περασμένο Νοέμβριο, η McDonald’s είχε ανακοινώσει την αποχώρησή της από την αγορά της Λευκορωσίας, επικαλούμενη προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα. «Τα καταστήματα της αλυσίδας δεν θα λειτουργούν πλέον ως McDonald’s και δεν θα σερβίρουν το μενού μας», είχε υπογραμμίσει.

Αιτία μετονομασίας

Η πολυεθνική αλυσίδα γρήγορης εστίασης ήταν από τις πρώτες δυτικές φίρμες που εγκατέλειψαν τη Ρωσία μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία και τις επακόλουθες κυρώσεις σε βάρος της Μόσχας. Ο νέος ιδιοκτήτης, Αλεξάντερ Γκόροφ, μετονόμασε τα εστιατόρια σε «Vkusno & tochka», αποδεχόμενος τροποποιήσεις στο εμπορικό σήμα και στις ονομασίες των προσφερόμενων πιάτων.

Στη Λευκορωσία, ο νέος ιδιοκτήτης υιοθέτησε ως επωνυμία το «Mak.by» ανάμεσα σε περίπου 1.500 προτάσεις από πελάτες και προσωπικό. Ωστόσο, ο συσχετισμός με τη γνωστή αλυσίδα είναι εμφανής, παρά την αλλαγή του λογότυπου και του μενού.

Τον προηγούμενο μήνα, ο Πρόεδρος της Λευκορωσίας, Αλεξάντερ Λουκασένκο, είχε αποκαλύψει ότι παρενέβη προσωπικά στη διαδικασία μετονομασίας, παρότι το φθινόπωρο είχε εκφραστεί με απαξιωτικά σχόλια για την αλυσίδα που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες του κόσμου.

Exit mobile version