Site icon Είμαστε Str8 τι να κάνουμε!

«Πλήρωσε παραπάνω από μένα για να φωνάζει;» Μωρό κλαίει στο αεροπλάνο και επιβάτης ξεσπά με απαράδεκτο τρόπο

Σε έξαλλη κατάσταση επιβάτης σε πτήση με καθυστέρηση της Southwest Airlines, ωρύεται όχι για την καθυστέρηση αλλά για μωρό που έκλαιγε.

Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου δείχνει τον επιβάτη να αρχίζει να βρίζει το μωρό, τους γονείς και τους αεροσυνοδούς της Southwest, που προσπαθούν να εκτονώσουν την κατάσταση.

«Πλήρωσα εισιτήριο για να έχω μια γ… άνετη πτήση», ακούγεται να φωνάζει εκνευρισμένος ο άνδρας για να συνεχίσει: «Αυτό το παιδί κλαίει εδώ και 40 λεπτά».

Όταν το πλήρωμα του ζητά να σταματήσει να φωνάζει, ο επιβάτης θυμώνει ακόμα περισσότερο.

«Δεν φωνάζω. Θέλετε να ουρλιάξω; Θα ουρλιάξω γαμώτο», προειδοποιεί. «Είμαστε σε ένα γ… κονσερβοκούτι με ένα μωρό σε έναν καταραμένο θάλαμο και θέλετε να μου πείτε να είμαι γ… εντάξει;».

Καθώς ο άνδρας συνεχίζει το παραλήρημά του, ένας επιβάτης δίπλα του προσπαθεί να τον κάνει να ηρεμήσει, με όλους να του υπενθυμίζουν ότι είναι ένας ενήλικας άνδρας που φωνάζει σε ένα βρέφος.

«Μήπως ο μ… πλήρωσε παραπάνω για να φωνάζει;», απάντησε ο άνδρας. «Δεν δίνω δεκάρα. Γαμώτο, χαμήλωσε την φωνή του μωρού. Γαμώτο».

Καθ’ όλη τη διάρκεια του βίντεο, ο επιβάτης που το βιντεοσκοπούσε φαινόταν να γελάει ξεκαρδιστικά, καθώς ο άνδρας προκαλούσε πολύ μεγαλύτερη αναστάτωση από ό,τι το μωρό.

Η επέμβαση της ασφάλειας

Το βίντεο ολοκληρώνεται με τον οξύθυμο άνδρα να περικυκλώνεται από την ασφάλεια και τους αστυνομικούς του αεροδρομίου του Ορλάντο, οι οποίοι τον συνοδεύουν προς τα έξω, καθώς υποστηρίζει ότι έφταιγαν οι γονείς που δεν κατάφεραν να κρατήσουν το βρέφος ήσυχο.

Δεν έγινε γνωστό αν ο άνδρας αντιμετώπισε επιπτώσεις από την αστυνομία ή την αεροπορική εταιρεία για το ξέσπασμά του.

Η ανακοίνωση της αεροπορικής για το περιστατικό με το μωρό και τον επιβάτη

Η Southwest ανέφερε σε ανακοίνωσή της: «Συγχαίρουμε το πλήρωμά μας για τον εξαιρετικό επαγγελματισμό που επέδειξε κατά τον χειρισμό μιας δύσκολης κατάστασης και ζητάμε συγγνώμη από τους άλλους πελάτες στο αεροσκάφος που έπρεπε να βιώσουν μια τέτοια απαράδεκτη συμπεριφορά».

Πολλοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέμειναν διχασμένοι σχετικά με το ποιος έκανε λάθος, με ορισμένους να συμπάσχουν με τον άνδρα, ενώ άλλοι τον χλεύασαν για το ξέσπασμα.

enimerotiko.gr

Exit mobile version