Site icon Είμαστε Str8 τι να κάνουμε!

Τι αγόρασαν οι Έλληνες στο Black Friday – Τα top10 προϊόντα στο Skroutz

Προϊόντα για το σπίτι και τον κήπο, είδη τεχνολογίας και είδη υγείας-ομορφιάς ήταν εκείνα που αγόρασαν περισσότερο οι Έλληνες online στη φετινή Black Friday, όπως προκύπτει από τα σχετικά στοιχεία του Skroutz.

Ο όγκος των προϊόντων που πωλήθηκαν από την πλατφόρμα την περίοδο της εβδομάδας Black Friday ξεπέρασε τις 620.000, σημειώνοντας αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι. Οι κατηγορίες «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Μόδα» ήταν οι πιο δημοφιλείς ως προς τις επισκέψεις χρηστών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέλυσε η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz, αύξηση παρατηρήθηκε στη μέση τιμή του καλαθιού αγορών του Skroutz κατά 21,52% σε σύγκριση με το 2022. Αναφορικά με την εξέλιξή των τιμών, συνολικά το 22,78% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, ενώ μόλις το 9,39% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα από την Black Friday. Η κατηγορία «Μόδα» παρουσίασε το υψηλότερο ποσοστό προϊόντων που αγοράστηκαν φθηνότερα (36,44%).

Τα προϊόντα που μπήκαν στην «Black Friday Wishlist» του Skroutz, όπως συγκεντρώθηκαν μέσα από εκείνα που οι χρήστες πρόσθετα στα «Αγαπημένα» τους, δείχνουν ότι οι καταναλωτές αναζητούσαν κυρίως φριτέζες αέρος και handsfree ακουστικά. Ειδικότερα, τα 10 πιο δημοφιλή προϊόντα ήταν:

Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι παραδόσεις που έγιναν κατά την περίοδο της Black Friday σε ένα Skroutz Point σημείωσαν αύξηση κατά 108,94%.

Exit mobile version