Λίγο προτού ανοίξει την καρδιά της στο Netflix για το Pamela, A Love Story, η διάσημη ηθοποιός φωτογραφήθηκε από τον Antoine Verglas και ιδού το αποτέλεσμα.
Όποιος μεγάλωσε τη δεκαετία του 1990 θυμάται την Pamela Anderson στο Baywatch, να τρέχει στην παραλία σε αργή κίνηση με το κόκκινο ολόσωμο μαγιό της. Βασικά και οι millennials με το ίδιο θέαμα μεγάλωσαν αλλά σε… επανάληψη. Από τότε που η Pamela βρισκόταν αφίσα σε κάθε ανδρικό δωμάτιο, πέρασαν χρόνια. Πολλά χρόνια. Όμως τώρα το Netflix φέρνει το “Pamela, A Love Story“, για να μας θυμίσει όλες εκείνες τις ένδοξες στιγμές της και να δώσει τη δική της εκδοχή σε όλα όσα έχουν ειπωθεί κατά καιρούς για την ίδια. Ένα ντοκιμαντέρ που βασίστηκε στο βιβλίο της, Love, Pamela, το οποίο παρακολουθεί την εξέλιξή της από κορίτσι της επαρχίας του Καναδά σε σύμβολο του σεξ των ’90s.
Το βιβλίο αυτό ουσιαστικά παρουσιάζει την πιο γλυκιά μεριά της και ο Antoine Verglas ανέλαβε να φωτογραφίσει την Pamela στην πιο αγνή εκδοχή της, θυμίζοντάς μας για ποιο λόγο κοσμούσε κάποτε τόσους και τόσους τοίχους δωματίων.
Οι φωτογραφίες που μας θυμίζουν την Pamela που αγαπήσαμε
“Αισθάνομαι σαν κάποιο είδος θαύματος να ανατρέχω στα οδυνηρά βήματα της νιότης μου. Ξαναζωγράφισα σκηνές με λεπτομέρειες. Από την παιδική μου ηλικία μέχρι την έπαυλη του Playboy. Απλά η ακατάστατη ζωή ενός κοριτσιού. Μια γιορτή-των ατελειών”, έγραψε σε ανάρτησή της στο Instagram για τα απομνημονεύματά της. “Το βιβλίο είναι μια ανομολόγητη απόπειρα. Δεν είχα κανέναν συν-συγγραφέα. Η ζωή μου -ως μητέρα, ως ακτιβίστρια και ως ηθοποιός. Είμαι τόσο περήφανη για αυτό το βιβλίο”.
Ο Antonie Verglas και η σπουδαία φωτογράφισή της
O Antoine Verglas που μεταξύ άλλων έχει συνεργαστεί και με το αμερικανικό Esquire λάτρεψε την Pamela Anderson ως μοντέλο.
“Η ιδέα ήταν να τη φωτογραφίσω και να δείξω τη φυσική της ομορφιά και την αιχμή της. Τη συνάντησα πριν από λίγο καιρό στο ξενοδοχείο Casa del Mar στη Σάντα Μόνικα, αλλά δεν είχα δουλέψει ποτέ μαζί της. Ήταν μια πραγματική ευχαρίστηση. Είναι μια εξαιρετικά συμπαθητική γυναίκα. Πολύ ζεστή, όχι ντροπαλή, αλλά πολύ διακριτική”.
Μαζί έριξαν μια γρήγορη ματιά στην γκαρνταρόμπα της και κατέληξαν στο λευκό μάλλινο πουλόβερ και ένα εσώρουχο. “Ήταν πολύ αυθόρμητη, παιχνιδιάρα και σύμφωνη με αυτό που φωτογραφίζαμε”, λέει ο Verglas, ο οποίος μοιράζει το χρόνο του μεταξύ Νέας Υόρκης, Παρισιού και Σεντ Μπαρτ.
Παρόλο που έχει περάσει μια ζωή φωτογραφίζοντας καλλονές όπως η Claudia Schiffer, η Tatjana Patitz, η Cindy Crawford, η Stephanie Seymour, η Alessandra Ambrosio, η Adriana Lima και η Gisele Bundchen για τα κορυφαία περιοδικά μόδας του κόσμου, η Anderson υπήρξε πάντα κάτι σαν απωθημένο του. “Ήταν μεγάλη μου χαρά να περάσουμε λίγο χρόνο μαζί και να τη γνωρίσω λίγο καλύτερα”, δήλωσε σχετικά. Όχι πια φυσικά.