Από την εμφάνισή της στο My Style Rocks το 2017 απέκτησε φήμη και πολλούς followers στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram και κάπως έτσι έγινε η influencer της καρδιάς μας. Η Ιωάννα Τούνη σήμερα μετρά 990 χιλιάδες ακόλουθους και η επιρροή που έχει πάνω τους είναι τεράστια.
Η ζωή της καθημερινά στο μικροσκόπιο, αφού εκεί έχει επιλέξει να ανοίξει την κλειδαρότρυπά της και στα άσχημα και στα ωραία της ζωής. Μπορεί να χρειάζεται που και που να παίρνει τον χρόνο της, αλλά πάντα μιλάει, αποκαλύπτει και μοιράζεται για την ζωή της στους διαδικτυακούς της φίλους.
Η εγκυμοσύνη της – που κρατούσε κρυφή μέχρι πριν λίγο καιρό – απασχόλησε, απασχολεί και θα απασχολήσει σίγουρα στο μέλλον. Πολλοί, όμως, είναι αυτοί που κατά καιρούς ρωτούν…
“Ποια είναι ρε παιδιά αυτή η Ιωάννα Τούνη που ασχολείστε όλοι μαζί της;”
Πάμε να λύσουμε την απορία…
Η μητέρα της, που έφυγε από την ζωή πριν από λίγο καιρό (δείτε εδώ την σπαρακτική ανάρτηση της Ιωάννας), καταγόταν από τις Σέρρες και ο πατέρας της από τα Γιάννενα. Ωστόσο η ίδια γεννήθηκε στη Ρόδο και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε παιδαγωγός όμως δεν ασχολήθηκε με την ειδικότητα αυτή μιας και έχει δημιουργήσει µε την κολλητή της μια επιχείρηση µε ρούχα στη Θεσσαλονίκη. Αρχικά ήταν μέσω web μόνο, αλλά τώρα υπάρχει και φυσικό κατάστημα, που ευτυχώς πάει πολύ καλά.
Πέραν αυτού, όμως, η Ιωάννα πριν από λίγους μήνες φρόντισε κι έκανε μια πολύ σημαντική επένδυση για τον εαυτό της και για το παιδί της (δείτε εδώ το φύλο του μωρού), αγόρασε σπίτι στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Όπως θα δείτε στο παρακάτω βίντεο πρόκειται για ένα σούπερ μοντέρνο σπίτι στο οποίο κυριαρχεί το λευκό χρώμα, τόσα στους τοίχους, όσο και στην κουζίνα η οποία σχεδόν είναι έτοιμη. Ένα έχουμε να πούμε εμείς, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το σπίτι της Αθηνάς Ωνάση, που είναι και μεγαλοκληρονόμος…
Πρόκειται για ένα κτίριο νεοκλασικό και πανέμορφο, χτισμένο το 1954 το οποίο φυσικά είναι κόσμημα. Το εν λόγω διαμέρισμα του 4ου ορόφου, βρισκόταν στην αγορά προς πώληση, όπως μάθαμε, πάνω από δύο χρόνια, ενώ σε αγγελία που βρήκαμε από διάφορα μεσιτικά γραφεία για το ακίνητο παρά το γεγονός ότι εσωτερικά το σπίτι σίγουρα χρήζει ανακαίνισης, η τιμή της πώλησης ήταν αρκετά υψηλή, αφού η τοποθεσία (Αγία Σοφία) και η αξία του ακινήτου είναι ανεπανάληπτη. 500.000 Ευρώ, για 170 τμ. με 4 υπνοδωμάτια, 1 μπάνιο, 1 wc και μοναδικές λεπτομέρειες νεοκλασικής διακόσμησης στο εσωτερικό του. Μην βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα, όμως γιατί όπως ενημερωθήκαμε η Ιωάννα, δεν το αγόρασε ολόκληρο.
Αγόρασε το μισό, από γνωστή εταιρεία που αναλαμβάνει τέτοιου είδους ακίνητα και χωρίζει πολύ μεγάλα διαμερίσματα του κέντρου της πόλης σε 2 λειτουργικά νέα και ανακαινισμένα τμήματα. Δεν ξέρουμε αν για την αγορά του τελικά, έδωσε το ήμισι των 500.000 Ευρώ που ζητούνταν για ολόκληρο το διαμέρισμα ή η τιμή μετά από τόσο καιρό που ήταν προς πώληση, έπεσε. Ξέρουμε όμως σίγουρα πως για να κλείσει η αγορά μέσα στη συμφωνία ήταν το διαμέρισμα να της παραδοθεί ανακαινισμένο. Με το κλειδί στο χέρι δηλαδή.
Αν κρίνουμε βέβαια κι από τον τιμοκατάλογό της που διέρρευσε, όσον αφορά το influencing στα social media, υπάρχουν και πολύ φουσκωμένοι τραπεζικοί λογαριασμοί… Η εφημερίδα Πρώτο θέμα το έφερε στο φως…
«Καλησπέρα θα χαρώ πολύ να συνεργαστώ μαζί σας, για διευκόλυνση σας παραθέτω ένα ενδεικτικό τιμοκατάλογο υπηρεσιών προβολής μέσω του λογαριασμού μου @j.touni στο instagram.
Για ένα post – φωτογραφία στον προσωπικό μου λογαριασμό καθώς και ένα story το κόστος ανέρχεται στα 1200 € + Φ.Π.Α. H τιμή για κάθε αυτόνομο story (15 δευτερόλεπτα χωρίς Swipe up) είναι στα 350 € + ΦΠΑ.
*Τα stories μου βλέπουν καθημερινά παραπάνω από 300.000 άτομα μέσα στο εικοσιτετράωρο (που είναι η διάρκεια online του κάθε story στο instagram)
Προσθήκη Swipe up + 50 €
Προσθήκη εκπτωτικού κωδικού + 50 €
Όσον αφορά το διαγωνισμό έχω διαμορφώσει το εξής πακέτο που έχει αποδειχθεί και το πιο αποδοτικό το κόστος ανέρχεται στα 5000 € + ΦΠΑ.
Το πακέτο giveaway περιέχει ένα post – φωτογραφία διαγωνισμού καθώς και 25 συνοδευτικά προωθητικά story.
Τα giveway αναμένεται να αυξήσει τους ακόλουθους της σελίδας της εταιρείας σας στο instagram πάνω από 30.000 έως 90.000 και ο προτεινόμενος χρόνος διάρκειας διαγωνισμού είναι δύο εβδομάδες.
Στο προφίλ μου διεξάγεται μόνο ένας μεγάλος διαγωνισμός κάθε φορά οπότε και πρέπει να κλείσουμε νωρίτερα για να έχουμε ελεύθερη ημερομηνία!
Συνήθως τα δώρα παίζουν μεγάλο ρόλο στην απόδοση του διαγωνισμού οπότε θα συζητήσουμε μαζί σχετικά με το μείγμα των δώρων ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!
Σίγουρα το δώρο των νικητών θα πρέπει να ξεπερνά τα 3000 € σε σύνολο.
Τέλος για να φτάσουμε να διεξάγουμε ένα διαγωνισμό στο προφίλ μου θα πρέπει να έχουν προηγηθεί κάποια story ή post – φωτογραφίες, ώστε να είναι πιο οικεία η εταιρεία σας στο κοινό μου!
Ότι και να επιλέξετε από τις τρεις παραπάνω υπηρεσίες έχετε τη δυνατότητα να αναδημοσιεύσετε το υλικό που θα ποστάρω ίδια στο instgram ή το facebook της εταιρείας σας.
Για οτιδήποτε άλλο, π.χ ενημέρωση για εκπτώσεις και ειδικές τιμές, χορηγούμενές, ειδικά banners σε e-shop, εκπτωτικούς κωδικούς κλπ, θα πρέπει να συζητήσουμε περαιτέρω ώστε να βρούμε το σχετικό πλαίσιο συνεργασίας.
Είμαι στη διάθεσή σας να σας στείλω και τα στατιστικά του λογαριασμό μου στο instagram ώστε να διαπιστώσετε κι εσείς την δυναμική της πιθανής συνεργασίας.
Επίσης να γνωρίζετε πως διατηρώ και αρκετά δυνατά κανάλια στο Tik Tok και YouTube»
Πηγή: youweekly